• ! ! ! IMPORTANT MESSAGE ! ! !

    Discussions about police investigations

    In light of recent developments about a player from Premier League being arrested and until there is an official announcement, ALL users should refrain from discussing or speculating about situations around personal off-pitch matters related to any Arsenal player. This is to protect you and the forum.

    Users who disregard this reminder will be issued warnings and their posts will get deleted from public.

Svenska Arsenal fans? Åka till Östersund?

YeahBee

Terrible hot takes
Svenska Arsenal fans? Åka till Östersund?

For the mods, nothing crazy only the token Swede finding his compatriots

Lättast att skaffa biljett till den 15feb genom Arsenal Sweden?

jag var medlem av något liknande för många år sedan och åkte till Norge.

@Foma du är svensk?
vilka mer? ge er till känna :)
 

Jovi

Active Member
Dröm att se Arsenal i Sverige men jag är i Centralamerika då, annars hade det varit givet!
 

Foma

New Member
Ja det hade varit riktigt skoj att åka ett gäng!
Vet inte vad som är lättast med biljetter. Är inte längre medlem på Arsenal Sweden men däremot medlem i Arsenal. Är oftast helt omöjligt att få biljetter till bortamatcher via officiella men just denna borde det inte vara jättehögt tryck på hos britterna tänker jag...
 

BaZZe

Always Blaming Refs

Country: Sweden
@YeahBee Hade varit skitkul att åka men vet inte om jag kan få ihop det. Har precis flyttat till Stockholm för studier och så, vet inte hur mitt schema för februari ser ut för tillfället så jag säger ett stort kanske på det.

Planerar faktiskt att åka till Åre på skidresa med min sektion under studentveckorna men detta är tyvärr en månad innan.
 

tap-in

Nothing Wrong With Me
Forgot all about the draw yesterday and just saw this thread. Looking at this page I can see the Swedes have invaded already.

Njut av din dag med de stora killarna!
 

Foma

New Member
jag åker nog inte till östersund trots allt, däremot tänkte jag passa på att åka till london och se returen där. Kommer stanna i ett par veckor och ev se mot everton och man c som ligger i februari också. Om någon är sugen på det istället så säg till så kan vi mötas upp på nån pub innan match! :)
 

YeahBee

Terrible hot takes
dryga Östersund är

24/1/2018 12:00: Försäljningen öppnar för allmänheten (max antal biljetter per köp meddelas senare)

vafan man vill ju planera lite, boka flyg eller bestämma om man ska köra, boka hotel lär ju bli skitsvårt
 

YeahBee

Terrible hot takes
Ja det hade varit riktigt skoj att åka ett gäng!
Vet inte vad som är lättast med biljetter. Är inte längre medlem på Arsenal Sweden men däremot medlem i Arsenal. Är oftast helt omöjligt att få biljetter till bortamatcher via officiella men just denna borde det inte vara jättehögt tryck på hos britterna tänker jag...

kan du tänka dig tusentals fulla engelsmän på vintern i Norrland?

de kommer ju frysa ihjäl i drivor
 

field442

Hates Journalists Named James
Trusted ⭐
dryga Östersund är

24/1/2018 12:00: Försäljningen öppnar för allmänheten (max antal biljetter per köp meddelas senare)

vafan man vill ju planera lite, boka flyg eller bestämma om man ska köra, boka hotel lär ju bli

I just read on their site that they don’t think there will be any tickets left to go on general sale. Me and a few others were thinking of driving there but doesn’t look like we will get tickets.
 

YeahBee

Terrible hot takes
I just read on their site that they don’t think there will be any tickets left to go on general sale. Me and a few others were thinking of driving there but doesn’t look like we will get tickets.

Yup out of tickets before General sale opened) :
 

Latest posts+

Top Bottom