<

Nicolas Pepe: Time to call time?

Discussion in 'Arsenal Talk' started by tap-in, Aug 2, 2020.

?

How many goals in all competitions?

  1. <10

    39 vote(s)
    28.7%
  2. <15

    66 vote(s)
    48.5%
  3. <20

    18 vote(s)
    13.2%
  4. 20+

    13 vote(s)
    9.6%
  1. TakeChillPill

    TakeChillPill Well-Known Member

    Playing like Pepe le Pew
     
  2. Macho

    Macho Well-Known Member Trusted

    Well said.

    Some people enjoy venting about a particular player on a daily basis, you gotta just leave em to it.
     
    Trilly and Moah like this.
  3. Moah

    Moah Well-Known Member

    Yeah, I'm done with him too tbh, I don't understand what gets people to think like this.

    Oh I know I'm late but congrats on the 'Trusted' status, its well deserved.
     
    Macho likes this.
  4. celestis

    celestis Arsenal-Mania Veteran Moderator

    Yeah what it going on there, not to mention not only did those guys get bigger in a season they started losing their hairline’s too
     
  5. Garrincha

    Garrincha Wilf Zaha Aficionado Trusted

    transfermarket added a new section :lol:

    [​IMG]
     
  6. TakeChillPill

    TakeChillPill Well-Known Member

    Maybe he was really signed as a replacement for Leno. Arteta is an innovator seems like a guy who would prefer a left footed goal keeper who can play out the back and score the odd freekick
     
  7. truth_hurts

    truth_hurts Well-Known Member

    Apparently, Pepe started out as a goalkeeper.

    I'd rather see Pepe in goal than Willian starting CF again.
     
    TakeChillPill likes this.
  8. Geofranco

    Geofranco Well-Known Member

    Pepe is very agile with elite reflexes. Def would do a job over Matt Macey as third option. Macey is just tall with a limited ceiling.
     
    truth_hurts likes this.
  9. Red London

    Red London Well-Known Member

    That was the point of his post big man.
     
    truth_hurts likes this.
  10. Ash10

    Ash10 Jury Lite

    Might as well just revert back to being a keeper. Won't do a worse job than Kepa & I won't have to see the sauce crap anymore
     
  11. Aussie_gunner123

    Aussie_gunner123 Well-Known Member

    Pepe is not really that bad, we could try him on the left or a #10 like Özil use to be. He has scored some great goals aswell. Why has Luiz been taking the kicks before Pepe who is way better at the free kicks.
     
  12. Token Yank

    Token Yank Well-Known Member

    Good performance today
     
  13. El Duderino

    El Duderino 99 Problems But A Mitch Ain't One Trusted

    Was good today.
     
  14. Macho

    Macho Well-Known Member Trusted

    Needs to keep it up when he gets his chances. Did good today.

    His set pieces are back to normal as well.
     
  15. DanDare

    DanDare Emoji Merchant and Believer-In-Chief

    Really want him to succeed but if he doesn't start doing quite a bit more soon....
     
    Gooner1988TK likes this.
  16. Maybe

    Maybe Well-Known Member

    What's gonna happen? We're gonna play Willian instead?
    There's no alternative to Pepe and this farce with Willian will eventually stop.
     
    Macho likes this.
  17. chessygoal

    chessygoal Well-Known Member

    There is a massive change in his attitude, he seems to be far more intense both offensively abd surprisingly in his pressing. I really like the way he's improving this season, hopefully he can build on that.
     
  18. Trilly

    Trilly The John Sauce Of Ilford Trusted

    Nice to hear that my boy did well.

    Still willing to stake my reputation on the opinion that if he keeps getting the ball in dangerous areas he will bag.

    Player who is good at shooting + goal scoring opportunities = Goals.

    [​IMG]
     
    Elwood, lufere7 and Macho like this.
  19. BigPoppaPump

    BigPoppaPump Contrarian

    Didn't really play that well, was poor until the last 30 or so minutes.
     
  20. Mo Britain

    Mo Britain Doom Monger

    He needs to do much more, impose himself on games. This was avaerage opposition, he should have torn them to shreds. His right foot is really useless, I wish we'd play him on the left.
     

Share This Page

Watch Arsenal Live Streams With StreamFootball.tv

Do Not Sell My Personal Information